Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Διαβήτης: Πόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για κάθε ώρα (!) που είστε...


Διαβήτης: Πόσο αυξάνεται ο κίνδυνος για κάθε ώρα (!) που είστε αδρανείς: Προηγούμενες έρευνες για τον διαβήτη έχουν δείξει ότι η καθιστική ζωή (πολλές ώρες σε καναπέ ή καρέκλα, πολλές ώρες σε τηλεόραση ή υπολογιστή κλπ) έχει αρνητικά μεταβολικά αποτελέσματα στην υγεία και κατ’ επέκταση στην πιθανότητα εκδήλωσης της νόσου. Αλλά λίγες μελέτες μεγάλης κλίμακας έχουν γίνει για να μετρηθεί αντικειμενικά η επίπτωση της καθιστικής ζωής με την αύξηση του κινδύνου που έχει ο διαβήτης, ειδικά ο διαβήτης τύπου-2. Έτσι, σε νέα έρευνα, που δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Diabetologia, οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν στοιχεία από μια άλλη μεγάλη μελέτη με την ονομασία The Maastricht Study, για να εξάγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα. Πρόκειται για μια εκτεταμένη έρευνα, που εστιάζει στην αιτιολογία του διαβήτη τύπου-2. Συγκεκριμένα, διερευνά πιθανές συσχετίσεις μεταξύ της συνολικής διάρκειας που ένα άτομο παραμένει απραγές/αδρανές μέσα στην ημέρα (καθιστική ζωή) και πώς αυτό επιδρά στον τρόπο που ο οργανισμός του μεταβολίζει την γλυκόζη και αυξάνει τις πιθανότητες να αναπτύξει το άτομο μεταβολικό σύνδρομο. Οι επιστήμονες εξέτασαν τις περιπτώσεις πάνω από 2.000 ατόμων (52% άνδρες και μέση ηλικία στα 60 έτη) και μέσα από ειδικές μεθόδους και διαδικασίες, προσδιόρισαν το κατά πόσον είχαν μεταβολικό σύνδρομο ή/και ήταν στα πρόθυρα διαβήτη, ή είχαν ήδη διαβήτη κλπ. Για τον προσδιορισμό του μεταβολικού συνδρόμου, οι ερευνητές μέτρησαν την περίμετρο της μέσης, τα επίπεδα της HDL-χοληστερόλης, τα επίπεδα της γλυκόζης νηστείας, την αρτηριακή πίεση και το αν οι συμμετέχοντες ακολουθούσαν κάποια φαρμακευτική αγωγή. Οι ερευνητές σημείωσαν επίσης και άλλους παράγοντες υγείας, όπως το κάπνισμα, την κατανάλωση αλκοόλ και τυχόν κινητικές δυσκολίες. Εν συνεχεία, μέσα από ειδικές συσκευές που φορούσαν οι συμμετέχοντες στην καθημερινότητά τους, οι επιστήμονες μπόρεσαν να υπολογίσουν το πόσες ώρες την ημέρα οι συμμετέχοντες παρέμεναν αδρανείς (καθιστοί ή ξαπλωμένοι), αν ήταν όρθιοι, ή αν περπατούσαν κ.α. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 56% των συμμετεχόντων είχε φυσιολογικό μεταβολισμό της γλυκόζης, το 15% είχε διαταραχή του μεταβολισμού της γλυκόζης και συνολικά 714 άτομα είχαν διαβήτη τύπου-2. Οι συμμετέχοντες με σακχαρώδη διαβήτη τύπου-2 είχαν περισσότερες πιθανότητες να είναι ενεργοί καπνιστές, λιγότερο πιθανό να καταναλώνουν πολύ αλκοόλ, δεν κινούνταν πολύ και είχαν υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) σε σύγκριση με εκείνους με μειωμένο ή φυσιολογικό μεταβολισμό της γλυκόζης. Διαβήτης και καθιστική ζωή Συνολικά, οι διαβητικοί είχαν τον μεγαλύτερο χρόνο αδράνειας μέσα στην ημέρα (καθιστική ζωή), έως και 26 ακόμη λεπτά την ημέρα περισσότερο από τους άλλους συμμετέχοντες. Και οι ερευνητές διαπίστωσαν επίσης ότι ο κίνδυνος για διαβήτη αυξήθηκε κατά 22% για κάθε επιπλέον ώρα που οι συμμετέχοντες παρέμεναν αδρανείς! Οι περισσότερες ώρες αδράνειας συνδέθηκαν επίσης με 1,13 φορές αυξημένες πιθανότητες για ένα έως δύο κριτήρια μεταβολικού συνδρόμου και 1,39 αυξημένες πιθανότητες για τρία έως πέντε κριτήρια μεταβολικού συνδρόμου, ανεξάρτητα από το αν οι συμμετέχοντες ασκούνταν ή όχι. Δηλαδή ο κίνδυνος αυξανόταν απλά και μόνο από το πόσες ώρες παρέμεναν αδρανείς μέσα στην ημέρα, ανεξάρτητα από το αν κάποιες άλλες ώρες ασκούνταν. Το βασικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι η έμφαση στην άσκηση δεν είναι επαρκής για την πρόληψη και τη θεραπεία του διαβήτη. Αντ’ αυτού, είναι καλύτερο να γνωρίζουν όλοι οι άνθρωποι ότι ο κίνδυνος διαβήτη αυξάνεται με κάθε ώρα που περνούν αδρανείς μέσα στην ημέρα. Πηγή:iatropedia – Rodosreport.Gr

Read more

Κατά 764% αυξήθηκαν την τελευταία δεκαπενταετία τα 5άστερα...


Κατά 764% αυξήθηκαν την τελευταία δεκαπενταετία τα 5άστερα ξενοδοχεία στο Νότιο Αιγαίο: Την εντυπωσιακή τουριστική ανάπτυξη της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου τα τελευταία 15 χρόνια επιβεβαιώνει η έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρσι στη χώρα μας λειτουργούσαν 9.706 ξενοδοχεία, συνολικής δυναμικότητας 403.792 δωματίων και 779.118 κλινών και με μέσο μέγεθος 42 δωμάτια. Την ίδια περίοδο στο Νότιο Αιγαίο λειτουργούσαν 2.087 ξενοδοχεία, συνολικής δυναμικότητας 100.220 δωματίων και 195.563 κλινών και με μέσο μέγεθος 48 δωμάτια, από 41 που ήταν το 2000. Τα ξενοδοχεία στο Νότιο Αιγαίο αντιστοιχούν δηλαδή στο 21,5% των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας ή στο 24,8% των συνολικών δωματίων και το 25,1% των συνολικών κλινών. Συνολικά στο Νότιο Αιγαίο τα 5άστερα ξενοδοχεία αυξήθηκαν κατά 764% την τελευταία δεκαπενταετία (2000-2015). Σε όρους, όμως, δωματίων η αύξηση ήταν γύρω στο 323%, γεγονός που δείχνει ότι τα νεότερα ξενοδοχεία δεν είναι πλέον τόσο μεγάλα όσο παλαιότερα, αλλά εστιάζουν περισσότερο σε μικρότερες μονάδες με υψηλότερες προδιαγραφές και ανώτερη ποιότητα προσφερόμενων υπηρεσιών. Η τάση αυτή απεικονίζεται και στο μέσο μέγεθος των ξενοδοχειακών μονάδων. Το 2000 το μέσο μέγεθος ήταν 293 δωμάτια, ενώ το 2015 περιορίστηκε στα 144 δωμάτια. Στις Κυκλάδες η αύξηση των ξενοδοχείων 5 αστέρων είναι κατά πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη στα Δωδεκάνησα. Πιο συγκεκριμένα στις Κυκλάδες από πέντε ξενοδοχεία το 2000 έφτασαν τα 56 το 2015, ενώ στα Δωδεκάνησα από 9 που ήταν το 2000 έφτασαν τα 65 πέρσι. Παρ’ όλα αυτά, το μέγεθος των ξενοδοχείων αυτής της κατηγορίας παραμένει μικρό (46 δωμάτια έναντι 228 στα Δωδεκάνησα), γεγονός που οφείλεται εκ των άλλων και σε χωροταξικούς/γεωγραφικούς λόγους (νησιά με μικρότερη έκταση). Ακόμα ένα χαρακτηριστικό της ποιοτικής αναβάθμισης του ξενοδοχειακού δυναμικού της περιοχής είναι ότι τη 15ετία 2000-2015 αύξηση παρουσίασαν τα ξενοδοχεία των 3 ανώτερων κατηγοριών, ενώ τα ξενοδοχεία ενός αστεριού κατέγραψαν σημαντική υποχώρηση και τα ξενοδοχεία 2 αστέρων είτε παρουσίασαν μικρές αυξήσεις είτε και μικρές μειώσεις, ανάλογα με την περιοχή. Η διαχρονική εξέλιξη Η ανάδειξη της Ελλάδας ως δημοφιλούς τουριστικού προορισμού διεθνώς είχε θετικές επιδράσεις στην τουριστική ανάπτυξη των νησιών του Νοτίου Αιγαίου. Το 2014 το Νότιο Αιγαίο κατείχε τη μερίδα του λέοντος στις συνολικές διανυκτερεύσεις τουριστών από το εξωτερικό (23%), καθώς επίσης και το μεγαλύτερο ποσοστό της τουριστικής δαπάνης που πραγματοποιούν οι ξένοι τουρίστες στη χώρα μας (περίπου 29%). Τα αυξημένα τουριστικά ρεύματα προς την περιοχή επέφεραν και αύξηση στις τουριστικές υποδομές. Ετσι τη 15ετία 2000-2015 οι ξενοδοχειακές μονάδες στο Νότιο Αιγαίο αυξήθηκαν κατά 15% περίπου, ενώ τα ξενοδοχεία των τριών ανώτερων κατηγοριών αυξήθηκαν κατά 56%, γεγονός που φανερώνει την τάση που επικρατεί για ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Όσον αφορά τα μερίδια των τουριστών από τα στοιχεία που επεξεργάστηκε το ΙΤΕΠ προέκυψε ότι κατά την τελευταία 15ετία 2000-2015, τα ξενοδοχεία που ανήκουν στις 3 ανώτερες κατηγορίες έχουν αυξήσει το μερίδιό τους κατά 10 έως 14 ποσοστιαίες μονάδες, ενώ τα ξενοδοχεία των δύο χαμηλότερων κατηγοριών μείωσαν το μερίδιό τους κατά 10 με 14 ποσοστιαίες μονάδες. Κατανομή Τα ξενοδοχεία του Νοτίου Αιγαίου αντιπροσωπεύουν το 21,5% του συνολικού ξενοδοχειακού δυναμικού της χώρας. Ομως ως προς το μέγεθος συγκεντρώνουν πάνω από το 29% των μεγάλων ξενοδοχείων της χώρας, τα οποία έχουν περισσότερα από 100 δωμάτια. Όσον αφορά τις κατηγορίες το 5,8% είναι 5* από 0,8% που ήταν το 2000. Τα 4* αποτελούν το 16,9% του ξενοδοχειακού δυναμικού της Περιφέρειας κατά την περσινή χρονιά, ενώ το 2000 ήταν στο 13,2%. Τα 3* αντικατοπτρίζουν το 22,7% του δυναμικού, ενώ το 2000 ήταν στο 19,5%. Τα ξενοδοχεία 2% αποτελούν και σήμερα την πλειονότητα στην Περιφέρεια με ποσοστό 43,7% από 49,1% και τα 1* αντιστοιχούν στο 10,9% των ομάδων από 17,5% το 2000.   Πηγή : naftemporiki.gr   – Rodosreport.Gr

Read more

Πρόκριση στο …ρελαντί! (pics): Εύκολη πρόκριση στον τελικό του...


Πρόκριση στο …ρελαντί! (pics): Εύκολη πρόκριση στον τελικό του κυπέλλου της Δωδεκανήσου πανηγύρισε ο Ιάλυσος. Η ομάδα του Μίλτου Γκόφα κέρδισε σήμερα στο «Οικονομίδειο» στο ρελαντί οτον ΑΕΡΑ με 3 – 0 και έτσι θα διεκδικήσει το τρόπαιο του κυπελλούχου της Δωδεκανήσου. Οι «ερυθροκίτρινοι» ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι της αναμέτρησης ενώ «καθάρισαν» το παιχνίδι από το πρώτο ημίχρονο, διάστημα στο οποίο πέτυχαν και τα τρία τους τέρματ5α. Διαβάστε το φιλμ του αγώνα, όπως αυτό αποτυπώθηκε στο live του news12. ΓΚΟΛ: Στο 3′ ο Φονσέκα έκανε το σουτ από καλό σημερίο, ο τερματοφύλακας του ΑΕΡΑ απόκρουσε αλλά η μπάλα στην επαναφορά της έφθασε στον Κοιλιάρα που με νέο σουτ την έστειλε στα δίχτυα (1 – 0).Στο 11′ μετά από μπροστινή μπαλιά και λάθος στο χώρο της άμυνας, ο Μασάδο βγήκε σε θέση τετ α τετ αλλά το σουτ που επιχειρήθηκε εξουδετερώθηκε από τον Α. Χειμώνεττο.Στο 12′ ο Κοιλιάρας έκανε τη σέντρα και ο Φονσέκα έκανε το σουτ πάνω στην κίνηση αλλά ο τερματοφύλακας του ΑΕΡΑ μπλόκαρε τη μπάλα.Στο 22′ ο Χατζηκοσμάς έκανε ωραία προσπάθεια από τα δεξιά και μπήκε στην περιοχή. Έκανε τη συρτή σέντρα στον αφύλακτο Μαρίνου που σούταρε δυνατά αλλά ο Ττζβετκόφκσι απόκρουσε. Στη συνέχεια η μπάλα πήρε ύψος και έφθασε στον Φονσέκα που έκανε την κεφαλιά αλλά και πάλι ο Βούλγαρος τερματοφύλακας του ΑΕΡΑ μπλόκαρε τη μπάλα.ΓΚΟΛ: Στο 25′ ο Κασιώτης έχασε τη μπάλα από τον Φονσέκα. Ο Βραζιλιάνος έκανε τη σέντρα προς τον Κοιλιάρα μέσα στην περιοχή ο οποίος αφού κοντρόλαρε τη μπάλα με σουτ την έστειλε στα δίχτυα για να κάνει έτσι το 2 – 0.ΓΚΟΛ: Στο 31′ πολύ ωραία προσπάθεια του Χατζηκοσμά από τα δεξιά ο οποίος έκανε θαυμάσια πάσα στην πλάτη της άμυνας στον Κοιλιάρα. Αυτός προχώρησε, μπήκε στην περιοχή και πάσαρε στον Μαρίνου ο οποίος από κοντινή απόσταση με σουτ δεν είχε πρόβλημα να κάνει το 3 – 0.Στο 42′ ο Κοιλιάρας επιχείρησε ένα δυνατό σουτ λίγο έξω από την περιοχή αλλά έστειλε τη μπάλα να περάσει πάνω από το οριζόντιο δοκάρι και να καταλήξει άουτ.Στο 60′ ο Ρεκλείτης έκανε τη σέντρα από τα αριστερά και ο Φονσέκα πήρε την κεφαλιά αλλά ο Τζβετκόφκσι που ήταν σωστά τοποθετημένος κατάφερε να μπλοκάρει τη μπάλα.Στο 72′ ο Καρπαθάκης έκανε το σουτ έξω από την περιοχή αλλά ο Τζβετκόφσκι κατάφερε να αποκρούσει τη μπάλα.Στο 79′ μετά από εκτέλεσε κόρνερ του Λύρα από τα δεξιά και απόκρουση της άμυνας, ο Σταυλάς έκανε το σουτ πάω στην κίνηση από το ύψος της περιοχής αλλά έστειλε τη μπάλα να περάσει δίπλα από το δεξί δοκάρι και να καταλήξει άουτ.Στο 86′ μεγάλη ευκαιρία για τον Ιάλυσο. Ο Μαθιός πάσαρε σε θ΄ση φπορ στον Λύρα ο οποίος έκανε το πλασέ αλλά έστειλε τη μπάλα από το οριζόντιο δοκάρι (άουτ).Το παιχνίδι διαιτήτευσε ο Πατσιόπουλος (Κόκκαλης, Δουλγέρης)ΙΑΛΥΣΟΣ: Α. Χειμωνέττος, Σταυλάς, Κ. Χειμωνέττος, Παπαδημήτρης, Φυλακούρης, Καρπαθάκης, Μαρίνου, Χατζηκοσμάς (46′ Mαθιός), Φονσέκα (66′ Λύρας), Ρεκλείτης, Κοιλιάρας (58’ Βολονάκης)ΑΕΡΑ: Τζβετκόφσκι, Μαλλιάκας, Επιφάνης (78′ Παπαβασιλείου), Πάλλας, Κασιώτης, Κατσαρής, Ευαγγελίδης (65′ Ροκάϊ), Καντιμοίρης, Τομάζος, Μασάδο (54′ Λαουδίκος), Πλύγκοςyoogallery src=[/images/stories/fotos/sezon2015_2016/ialisos/ialisos_aera_kipello] width=[150] height=[150] – News12.Gr

Read more

Βλάβη σε ελικόπτερο που επέστρεφε Ρόδο μετά απο αεροδιακομιδή...


Βλάβη σε ελικόπτερο που επέστρεφε Ρόδο μετά απο αεροδιακομιδή ασθενούς στην Κρήτη: Τα μπρος-πίσω έκανε ελικόπτερο Chinook της αεροπορίας στρατού, το οποίο μετέφερε την Τρίτη στο Ηράκλειο ασθενή από τη Ρόδο. Το στρατιωτικό ελικόπτερο αφού αποβίβασε τον ασθενή στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης»  στη συνέχεια απογειώθηκε για να επιστρέψει και πάλι στη Ρόδο. Ωστόσο πετώντας πάνω από τη Χερσόνησο παρουσιάστηκε βλάβη στον ένα από τους δύο κινητήρες με αποτέλεσμα να επιστρέψει και πάλι στο “Καζαντζάκης” για έλεγχο και αποκατάσταση της βλάβης. Πηγή: εφημερίδα Πατρίς – Rodosreport.Gr

Read more

Κυνήγησαν τον Καμμένο στην Κω – Δεν τον άφησαν να προσγειωθεί...


Κυνήγησαν τον Καμμένο στην Κω – Δεν τον άφησαν να προσγειωθεί (Βίντεο): Πριν την άφιξη του υπουργού Άμυνας στην Κω μεταφέρθηκαν ΜΑΤ με C-130, όπως λέει ο αντιπρόεδρος των ξενοδόχων και επιβεβαιώνει η αστυνομία – Το ελικόπτερο του υπουργού Άμυνας έκανε στροφή για τη Λέρο – Δήμαρχος Κω στο protothema.gr: Δεν κατέβηκε στο νησί ο Καμμένος Σε αναβρασμό βρίσκεται από το πρωί το νησί της Κω, με δεκάδες κατοίκους σε διάφορα σημεία του νησιού να έχουν βγει στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για το προσφυγικό πρόβλημα και την επίσκεψη του Πάνου Καμμένου. Από νωρίς το πρωί αποκλεισμένη είναι η πρόσβαση στην περιοχή που βρίσκεται το ακίνητο «Νίκος Κανταρζής», το οποίο έχει προταθεί για hot spot στο νησί της Κω. Σύμφωνα με πληροφορίες του τοπικού μέσου «Kostoday.gr», ενώ ο κ. Καμμένος αναμένετο να φτάσει στον κρατικό αερολιμένα «Ιπποκράτης», τελικά πέταξε για Κω με ελικόπτερο στρατού τύπου σινούκ. Πέρασε πάνω από την εν λόγω περιοχή και κατευθύνθηκε προς τη Λέρο, για να αποφύγει τους εξαγριωμένους κατοίκους. «Ο υπουργός από όσο γνωρίζω δεν προσγειώθηκε ποτέ στο νησί», δήλωσε στο protothema.gr o δήμαρχος Kω, Γιώργος Κυρίτσης. Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, κάτοικοι βρίσκονται στην περιοχή, ενώ κλούβα της αστυνομίας και αυτοκίνητο του στρατού έχουν αποκλείσει τον δρόμο που οδηγεί στο ακίνητο. Επίσης, και στην περιοχή Λινοπότι, βρίσκονται συγκεντρωμένοι πολίτες της Κω, αφού είχαν πληροφορηθεί πως ο υπουργός θα περνούσε από εκεί, κάτι που τελικώς δεν έγινε, με αποτέλεσμα αρκετοί από αυτούς να κατευθυνθούν προς το ακίνητο «Κανταρζή». Στη συνέχεια, ξεκίνησαν επεισόδια, ανάμεσα σε διαδηλωτές και αστυνομικούς, οι οποίοι έκαναν περιορισμένη χρήση χημικών και δακρυγόνων για να τους απομακρύνουν. Η ατμόσφαιρα έγινε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αποπνικτική, γράφουν τα τοπικά μέσα. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, νωρίς το πρωί διμοιρία των ΜΑΤ έφτασε με ειδική πτήση με C130 στο νησί, προκειμένου να «προετοιμάσει» το έδαφος για την άφιξη του Υπουργού Άμυνας. «Το C130, έφτασε στο αεροδρόμιο της Κω στις 7.15 το πρωί και από κει, οι άνδρες των ΜΑΤ αναχώρησαν με στρατιωτικό λεωφορείο», επιβεβαίωσε στο protothema.gr η αστυνομική διεύθυνση του νησιού. «Σήμερα το πρωί έφτασαν στην Κω »ΜΑΤατζήδες». Μόλις η είδηση κυκλοφόρησε στο νησί ο κόσμος ξεσηκώθηκε. Πολλοί είχαν καθησυχαστεί και νόμιζαν ότι δεν θα γίνει hot spot στο νησί και ξαφνικά βλέπουν 40 »ΜΑΤατζήδες» να φτάνουν και να μαθαίνουν ότι έρχεται και ο Καμμένος. Ε, τότε ξεσηκώθηκαν και βγήκαν στους δρόμους. Το ελικόπτερο του Καμμένου απλώς πέταξε πάνω από το νησί, δεν κατάφερε να προσγειωθεί», ανέφερε στο protothema.gr o Μηνάς Χατζημιχαήλ, αντιπρόεδρος των ξενοδόχων στο νησί. Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με άλλα τοπικά μέσα, το Σινούκ επέστρεψε τελικά στην Κω μετά την πρώτη απομάκρυνσή του και προσγειώθηκε στην περιοχή της Μεσσαριάς, όπου ο υπουργός Εθνικής Άμυνας επιθεώρησε επί 20 λεπτά τον υπό επίταξη χώρο, παρουσία του βουλευτή Η. Καματερού και του ΑΓΕΣ Ε. Αποστολάκη. Οι πληροφορίες αυτές ωστόσο δεν έχουν επιβεβαιωθεί, ενώ ακόμα και η ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Άμυνας δεν κάνει λόγο για προσγείωση του ελικοπτέρου στην Κω, αλλά απλώς για επιθεώρηση των χώρων του στρατοπέδου, κάτι που θα μπορούσε να έχει γίνει και από αέρος. Στην ανακοίνωση, την οποία μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω, δεν αναφέρεται επισης λέξη για τις διαμαρτυρίες των κατοίκων ούτε για τα επεισόδια που σημειώθηκαν στο νησί. Παρακάτω η ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Άμυνας Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος, ο Αναπληρωτής Υπουργός Δημήτρης Βίτσας, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης ΠΝ, ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Βασίλειος Τελλίδης και ο Συντονιστής του Κεντρικού Οργάνου Διαχείρισης Μεταναστευτικού Υποστράτηγος Κωνσταντίνος Φλώρος, συνοδευόμενοι από εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ επισκέφθηκαν την Κω, όπου επιθεώρησαν τους χώρους στους οποίους πρόκειται να δημιουργηθεί το Κέντρο Υποδοχής Μεταναστών. Στη συνέχεια επισκέπτονται τη Λέρο, τη Σάμο, τη Χίο και τη […]

Read more

Όταν ο Θεός δημιούργησε τον γάιδαρο του είπε…: Όταν ο Θεός...


Όταν ο Θεός δημιούργησε τον γάιδαρο του είπε…: Όταν ο Θεός δημιούργησε τον γάιδαρο του είπε… – Rodosinfonews.Com

Read more

Μία ελληνική καντίνα στο City του Λονδίνου…: Στο σημείο όπου...


Μία ελληνική καντίνα στο City του Λονδίνου…: Στο σημείο όπου χτυπάει η καρδιά της παγκόσμιας οικονομίας. Δεν πουλάει «βρώμικο» αλλά μουσακά, παστίτσιο, σουβλάκι, με αβοκάντο τζατζίκι ή μελιτζανοσαλάτα, σαλάτα με σπανάκι και παντζάρια, ρυζόγαλο και σπιτική κομπόστα. Το όνομά της «Καλημέρα» και ανήκει στον Έλληνα Τηλέμαχο Αργυρίου ο οποίος μέχρι πριν λίγο καιρό εργαζόταν ως τραπεζικό στέλεχος στο Σίτι. Στα τέλη Νοεμβρίου όμως αποφάσισε να κάνεις τροφή 180 μοιρών στην καριέρα του μετά από 16 χρόνια καριέρας στον  τραπεζικό κλάδο. Ο Τηλέμαχος βρέθηκε στο Λονδίνο μέσω της προηγούμενης δουλειάς του  η οποία τον έστειλε από το Παρίσι στην Βρετανική πρωτεύουσα  για μία τραπεζική συγχώνευση κατά την οποία έπεσε στην τραπεζική κρίση του 2008. Έτσι στο μυαλό του μπήκε η ιδέα να κάνει κάτι δικό του, να φύγει εντελώς από τον τομέα της τράπεζας και να κάνει κάτι που έχει σχέση με την εστίαση γιατί είναι ένας χώρος που του αρέσει πάρα πολύ και κάτι που έχει επίσης σχέση με την Ελλάδα, γιατί πάντα πίστευε ότι στην χώρα μας  έχουμε πάρα πολλά πλεονεκτήματα και δυστυχώς δεν τα έχουμε ακόμη εκμεταλλευθεί όπως πρέπει. Γράφει η Ελένη Λαζάρου Έτσι λοιπόν κατέληξε στην  ιδέα να κάνει κάτι στον τομέα του γρήγορου φαγητού που έχει πολλή πέραση στο Λονδίνο λόγω του τρόπου ζωής και του τρόπου εργασίας και να κάνει  κάτι, το οποίο να είναι εμπνευσμένο από την ελληνική κουζίνα και δη την μοντέρνα ελληνική κουζίνα, τη σύγχρονη, που ξέρουν πάρα πολύ καλά στην Ελλάδα, αλλά δεν ξέρουν καθόλου στο Λονδίνο. Έτσι ξεκίνησαν όλα:  Η πρώτη έκφραση αυτού του εγχειρήματος είναι η καντίνα  η οποία έχει ξεκινήσει από τα τέλη Νοεμβρίου και βρίσκεται κυρίως σε δύο μέρη, στο City του Λονδίνου, στην καρδιά του χρηματοοικονομικού μέρους της πρωτεύουσας και επίσης στο Χόκστον, που βρίσκεται λίγο έξω από το City, ανατολικό Λονδίνο που είναι πιο πολύ οι σύγχρονες μοντέρνες συνοικίες.  «Έχουμε ξεκινήσει εδώ και 2 μήνες όπως σας είπα, η ανταπόκριση του κοινού είναι πάρα πολύ θετική μέχρι στιγμής.» λέει ο Τηλέμαχος Αργυρίου στο koolnews.gr. «Καθημερινά έχουμε περισσότερο κόσμο που έρχεται, έχουμε πάρα πολύ καλά σχόλια για το φαγητό μας και έχουμε είδη τακτικούς θαμώνες, αναζητούμε περισσότερα μέρη για να μπορέσουμε να έχουμε αυτή την καντίνα και όπως και επίσης και άλλους τρόπους για να αναπτύξουμε το όλο εγχείρημα. Σας είπα ότι η καντίνα είναι η πρώτη έκφραση. Ήδη έχουμε στο πλάνο και άλλα μέρη είτε εφήμερα είτε πιο μόνιμα για να αναπτύξουμε το «Καλημέρα»». Ο Τηλέμαχος έμεινε στο  Λονδίνο μέσα στο City, 5 χρόνια, τα οποία ήταν αρκετά για να μάθει πως λειτουργεί η περιοχή. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τους ρυθμούς δουλειάς φρενήρεις και δύσκολους ωστόσο οι ρυθμοί αυτοί τον βοήθησαν για το νέο του εγχείρημα  από την άποψη ότι ως πελάτης αυτών των σημείων  γρήγορης εστίασης, μπόρεσε να καταλάβει το τι θέλει, πώς το θέλει και τι ώρα το θέλει και να έχει αυτόν τον διάλογο με τους συναδέλφους του, οι οποίοι του είπαν τι αγοράζουν για φαγητό, από πού, ποιο μενού τους αρέσει, τι αλλαγές θα ήθελαν, πως τρώνε το φαγητό τους μπροστά σε υπολογιστή ή ερχόμενοι στη δουλειά από το μετρό. Έτσι είχε όλες τις πληροφορίες  που χρειαζόταν κατευθείαν από τους ανθρώπους που θα γινόταν οι καλύτεροι πελάτες του. «Τη μέρα που είπα «παραιτούμαι», είχα ήδη σκεφτεί αρκετά το πώς θα ήθελα το όλο εγχείρημα να είναι. Δεν παραιτήθηκα και μετά ξεκίνησα να βάζω τους λίθους για να στηθεί η επιχείρηση. Είχα ήδη συναντήσει ανθρώπους οι οποίοι και μου έδωσαν μία καλύτερη ενημέρωση του θέματος που ήταν από τον χώρο της εστίασης  και επίσης τους ανθρώπους που μπόρεσαν να με βοηθήσουν στο να στήσουμε το μενού, στο να κάνουμε το ντιζάιν, στο να σκεφτούμε πώς θα βάλουμε αυτή την εταιρεία μέσα […]

Read more

Στο 75% η διαθεσιμότητα των πλοίων του Στόλου: Ικανοποιητικό...


Στο 75% η διαθεσιμότητα των πλοίων του Στόλου: Ικανοποιητικό χαρακτηρίζεται το ποσοστό διαθεσιμότητας των πλοίων του Στόλου, χάρις στις άοκνες προσπάθειες του προσωπικού του Πολεμικού Ναυτικού και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που διαχειρίζεται το ΓΕΝ και παρά τη μείωση των εξοπλιστικών δαπανών, λόγω της οικονομικής κρίσης. Σε συνάντηση του με τους στρατιωτικούς συντάκτες, ο αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Γεώργιος Γιακουμάκης ανέφερε ότι το ποσοστό αυτό είναι 75%, υπενθυμίζοντας ότι στην πρόσφατη τελευταία άσκηση ″Αστραπή″, συμμετείχαν 70 πλοία. Στο ίδιο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος στη διάρκεια της συνέντευξης, υπενθυμίζοντας ότι σε μεγάλης κλίμακας άσκηση που διεξήχθη προ ολίγων μηνών συμμετείχαν 72 πλοία. Στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά που γίνονται τώρα δευτερεύουσες εργασίες συντήρησης φρεγατών, κατασκευάζεται επίσης, ένας εξομοιωτής αντιμετώπισης διαρροών σε πλοία, το συνολικό κόστος του οποίου ανέρχεται σε 250.000 ευρώ, ενώ στην ελεύθερη αγορά το κόστος ενός καινούργιου εξομοιωτή ανέρχεται σε 4 εκατομμύρια ευρώ. Ο αρχηγός ΓΕΝ αναφέρθηκε στην τροπολογία που ψηφίσθηκε πρόσφατα από τη Βουλή για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης των 2 πυραυλάκατων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Το επιπλέον κόστος για την ολοκλήρωση των εργασιών, θα ανέλθει σε 40 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων 22,5 εκατ. αφορούν σε αμοιβές και ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων και τα 17,5 εκατ. σε υλικά. Ο αρχηγός ΓΕΝ διαβεβαίωσε για την πλήρη εξασφάλιση των συμφερόντων του δημοσίου. Επίσης, γνωστοποίησε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για να καταστούν πτητικά τα αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας P-3 Orion με το πρώτο να εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο σε 12 μήνες. Τέλος, έκανε γνωστό ότι έχει ξεκινήσει η διαδικασία για την πληρωμή από την ΕΕ 18 εκατομμυρίων ευρώ, ποσό που αφορά στα έξοδα του Πολεμικού Ναυτικού για τη μέχρι σήμερα συμμετοχή του στην αντιμετώπιση του προσφυγικού. – Rodosreport.Gr

Read more