Ημερίδα με θέμα: «ΕΝΕΡΓΕΙΝ στην Εκπαίδευση Νομού Δωδεκανήσου -...
Ημερίδα με θέμα: «ΕΝΕΡΓΕΙΝ στην Εκπαίδευση Νομού Δωδεκανήσου – Δράσεις Εξοικονόμησης Ενέργειας στο πλαίσιο του προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας INTERREG Ελλάδα – Κύπρος»: http://j.mp/1BjhZrd
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου